tidsfördriv

Vad har du på dig? – t.shirt å leggings

Hur mår du? – trött, ont å tankespridd

Vad önskar du just nu? – att allt blir bra 

Vad har du ätit idag? – mat, orkar inte skriva vad

Vad ska du göra imorgon? – skoooola....

Vem saknar du? – josefine å jonna

Senaste köp? – cigg? men inte jag som köpte men mitt kort

 Vad skrattade du senast åt? – ingen aning

 Vad grät du senast åt? – en sak i helgen

Vem sov du senast med? - marcus

Vad läser du just nu? – frågorna

Senaste filmen du såg? – johan falk- vapenbröder

Vilken svordom använder du mest? – jävlar, fitta, hora, fan osv

Vem var den senaste som ringde dig? – markus johansson

Senast 3 inkomna sms? - jonna, ida å marcus

Vad stod de i ditt senaste skickade sms? – "haha ah hon va inte där ;) <3"

Vilken är din favoritfrukt? – CLEMENTIN

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? – jag vet inte?

Vad är du rädd för? – spindlar, åså

Blir du lätt svartsjuk? – jää de blir jag..

Din favoritkaraktär ur en serie? – vettttiiieee fan

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? – Jesper (pagge)

Vilket språk hade du velat lära dig? – kinesiska haha

Vad för sorts killar faller du för? – dom galna eskö vet inte faktiskt

Vart vill du åka just nu? – långt härifrån 

 

 

 

 

 

 

 

Senaste
Låt du hörde: dance for you- beyoncé
Film du såg: johan falk- vapenbröder
Mat du åt: pasta med räkor å lax
Kram: marcus?
Puss:  marcus
Känslan: trött å söndagsångest...
Bråk: hmm.. vet inte
Resa: minns inte
Glädje: natten t lördag typ
Längtan: looooov, mallorca 
Dröm: minns inte
Personen du träffade: mamma
Person du pratade i telefon med: markus
Personen du fick sms av: jonna 
Gången du var utomhus: för någon timma sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: förra helgen kanske

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet:  inte för stor stad, men heller inte landet
Hamburgare eller pizza: pizza alla gånger
Kött eller fisk: fisk
Hund eller katt: båda
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: donken
Vin eller Öl: vin
Charter- eller skidsemester: Charter 
Sverige eller Utlandet: älskar sverige, men varmt i utlandet
Sport eller nyheter: nyheter
Hockey eller fotboll: vet inte
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: älskar blonda killar , men även svarthåriga
Sommar eller vinter: Sommar!!!


Fem saker du alltid har i ditt kylskåp? 
- juice
- ost
- ägg
- smör 
- grönsaker 

Fyra saker du inte kan vara utan?
- min mobil
- min familj, och vänner!

- musik
- godis

 

3 saker du inte kan äta?
- Blodpudding
- Soppa
- Pytti panna

Två saker som gör dig glad
- mina vänner
- min familj

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- tänker tillbaka på förr


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0