trött emma

dålig uppdatering jag vet, men har haft mycket att göra i skolan och ägnat all min tid åt den.
i torsdags efter skolan åkte jag direkt till marcusen , hade hans lägenhet för mig själv så hans lillasyster var där med mig , vi tittade på film och sedan lagade jag mat!
marcus kom hem runt halv 9 , satt uppe en timma då sedan gick vi å la oss.. att somna på hans bröst eller när han håller om mig , fy fan vad det är underbart! att slippa dom dära mardrömarna ...
åkte till skolan igår morse då, trött som bare den, men det gick.
var med jonna igår, eftersom vi körde igen , börjar bli en vana nu!
har bara sovit 3-4 timmar inatt och ska på släktkalas om två timmar, eeeh kommer typ dö :s...
så får sätta lite fart nu och äta frukost, taaalas

jag vill ha dig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0