tisdag

hej på er!
orkade inte blogga igår, men frågan är vad jag gjorde efter praktiken? åkte i alla fall med Lisa hem, sedan tog jag en promenad med Ida!
sedan var jag bara hemma å tog det lugnt ja :)..
jobbat hela dagen idag också, lite färg åkte i också, men hälften har redan åkt ut känns det som :o..
men men , bara till att lägga i mer!
vart ute på en promenad nu med , så härligt! och nu väntar jag på att pappa är klar med kvällsmaten, han vet sin plats ;).. skall även ta en dusch!
skola imorgon igen.. Ida och hennes kompis Cornelia skall skugga mig, så behöver vara pigg så jag orkar visa dom runt haha ;)
hörs senare eller imorgon !

saknar min Jonnaaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0