tidigt

fattar inte, jag ligger redan i sängen och har gjort det en stund nu, brukar aldrig ligga i sängen såhär tidigt..
praktiken gick supeeer idag, haft riktigt kul :)...
var med bästa efteråt så klart, åkte runt lite. sedan tog vi en sväng till Marcus.
hade lite mys med Pinkyyy också, gosisen! Jonna var och träffade hennes pooojk!
så medans Marcus var förbannad över bilen pratade jag med Marielle och hade de mys med Pinky som sagt.
hon hämtade mig runt kvart i nio, då hon hade racet med Jesper!, och hon vann ;) ellllleeeer...
ne nu ska jag vara duktig å sova, så att jag är utvilad tills imorgon.. kommer aldrig lyckas men men!!
btw klippte av mig håret idag också :) nöjd! (bild kommer imorgon)
godnatt

bebisen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0