söndags ångest

Wanna show you we can do this better
there´s no way we´re givin´up
Wanna show you we can do this better
there´s no way we´re givin´up


förlåt för en dålig uppdatering förresten vart en händelserik helg, vill inte skriva om det här.
men så ni vet i alla fall, men skall försöka bättra mig nu i veckan.
festade i fredags där av allt som hänt, igår var jag med Jonna å Jesper en stund sedan åkte jag till Hällevadsholm en snabb sväng, sedan kom pappa å hämtade mig.
min bror Peter och hans flickvän var här på kvällen, men var så sjukt trött.. somnade runt halv elva sov minst tolv timmar inatt, så sjukt jävla underbart!
Jonna vaknade vid halv tre och då kom hon å Jesper hit, åkte till Dingle för han skulle äta..
körde hem honom till Olle i Rabbalshede.. sedan har vi åkt runt bara typ.
imorgon är det dags för praktik igen, så skall snart sova tänkte jag.
hörs imorgon !
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0