gör ett försök

nu skall vi se om jag kan komma igång med bloggningen igen, ger det ett försök i alla fall!
vart en händelserik helg, igen..
körde min brors bil i fredags, dom skulle till krogen.. så det var Jonna då som körde , jag och Pontus satt fram, bak satt, Jennifer, Patrik, Per och Tony.
tror nog bara att det är jag och Jonna som blir fotograferade av fyra killar, haha gulligt....
som ni vissa vet fick vi oss ett ryck efter vi hade hämtat dom på krogen klockan två, så vi åkte till Rabbalshede för att hämta Jesper, 10-15 minuter från Munkedal till Rabbalshede , det är la bra? eller? ;)
sedan skulle vi köra hem Marcus också, och det slutade med att jag fick ringa ett roligt samtal... ambulansen...
och vi somnade sex halv sju, herre vad trött jag var :o.. vaknade halv två dagen efter!
då hade marcus mamma gjort mat, så vi tog en promenad dit bort, sedan åkte vi hem till Jonna å såg på film med henne och Jesper.
marcus körde hem mig runt kvart i åtta, då jag var mer död än levande.. somnade tidigt igår!
och idag har jag också tagit det lugnt, var hemma hos min storasyster, hennes pojkvän, och min lilla tjej förut :)..
tog en promenad med Ida när jag kom hem, gott!
och nu har jag sovit i tre timmar, ska bli kul å se om jag kommer somna nu!
får gå ner å äta något, så att jag slutar att må illa någon gång.
hörs imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0