22.15

har haft några sämre dagar , men skall bättra mig med bloggningen!
har inte så mycket energi efter jag vart på praktiken/skolan och efter min promenad, äter ju knappt längre, och jag vet inte bra att just jag inte äter... men vill man bara spy när man ätit så.
känns i alla fall gött att jag fått en fastare röv efter alla promenader, farligt att vara beroende av red bull å sån skit, bristningar på rumpen var mindre kul :/ haha..
längtar tills loooovet, så kan jag börja springa i de fina vädret som förhoppningsvis är kvar då, finns ju inget bättre!
och måste bara berätta att på torsdag och fredag ska jag gå löshårs kurs så sedan får jag göra de, ska bli grymt kul =)..
ne nu får jag ta och sova, upp tidigt imorgon..
natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0