dålig uppdatering

haft mycket annat å tänka på så har helt enkelt glömt av bloggen, men nu ska det bättras..
och nu håller min kusin på att fixa ett header till mig :) hihi!

sedan jag och mitt ex gjorde slut som var cirka 2 månader sedan, så typ raggar hans kompisar på mig.. tycker ni att det är rätt? jag tycker att det är svin dåligt..
visst vi är inte tillsammans med visar man inte någon som helst respekt till sina kompisar?..
hmm aja...
nu ska jag försöka sova, så hoppas jag att headerna kommer upp imorgon hihi :D
godnatt..
en bild på mig å mitt ex Marcus.
som jag fortfarande älskar jätte mycket.
han förändrade mitt liv och gjorde mig stark!
men ja, shiet happens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0