oflyt dagen

jobbat från 9-17.45!
och jag har haft världens jävla oflyt idag...
1. skulle tanka åt Ciicci, öpnnar höger bakdörr för att fråga vilken knapp man skulle trycka på så att den tankar helt fullt så att man slipper stå å hålla, stänger dörren, trodde jag.
sätter mig i bilen, tittar ut efter en stund ser att det har gått på ganska mycket, Ciicci säger "säker på att du satt i den ordentligt i tankhålet?" blev livrädd å springer ut, färdigtankad.
åker iväg, märker efter en stund att jag glömt stänga dörren, så vi får stanna å få stängt den. åker vidare, hör att det slår nånstans i bilen, ser då att tanklocket är öppet å även den där man skruvar på, stannar innan en rondell å sätter på varningsblinkersen och jag springer ut å stänger!
2. var på bokia å skulle köpa stift till häftapparaten, tro då inte att jag tappar paketet med 5000 stycken såna i golvet?! pinsamt...
3. skulle gå upp för trappan med en påse med semla i, snubblar å tappar den nästan i golvet...
4. skulle dricka juice, men självklart glömde vi att öppna munnen å häller det istället på mig och på golvet ...
japp min dag det..
efter praktiken, åkte jag med Ciicci hem till hon & Jocke så hon kunde byta om inför hennes träning.
åt när jag kom hem, sedan ett långt telefonsamtal med Daniel!
tog mig en härlig dusch efter det, gott!
och nu skall jag försöka sova, skolan imorgon..
Nattiii


Du kallade henne hora, för att du aldrig fick chansen att kalla henne älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0