22.32

jag som verkligen skulle bättra mig med bloggningen, men har inte haft tid!
var på praktiken hela dagen igår, tog en promenad med Lisa å Ida direkt när jag kom hem, sedan träffade jag en kompis! så kom hem lite efter nio igår, orkade verkligen inte blogga hade inte alls lust till det!
idag har jag ju vart i skolan igen , slutade runt 3 rätt gott :) börjar bli sjuk igen tror jag svullen i hela halsen men det stoppar då fan inte mig hehe.. var med Kim, Jonna och Jeanette efter skolan! Kim och Jeanette var med tills halv 6 ungefär , sedan åkte jag å Jonna bara runt typ, tog en pizza gjorde vi också ;)
folk måste tycka att vi är helt störda i huvudet eller något haha på mindre än fem minuter hade vi nästan krockat FYRA gånger, det går bra då,, eller? kaaaanske borde hålla koll på vägen å inte alla människor runt om ;)
kul det har vi i alla fall och läser varandras tankar det gör vi också =)! älskar oss haha...
ska ladda över några låtar till mobilen nu , sedan sova, låååång dag imorgon!
hörs , looove
När ditt ex säger, "Du kommer aldrig att hitta någon som mig."
Svara då, "Det är det som är meningen.''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0